Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Första inlägget~~

Av elin kristoffersson - 20 mars 2011 11:31

hejsan hejsan!


detta är mitt första inlägg i denna nya blogg.


här kommer jag tipsa om böcker osv..


ni kan läsa min presentation istället x33

men iaf , jag kommer lägga upp böcker och ge dom smileysar vad jag tyckte om dom !


     denna smileysen betyder alltså att den inte var bra . högst FEM såna här, då är boken helt  usel , för mig då x3 betyder inte att ni tkr likadant x3


men en sån här :

   betyder att boken var jummijummi <3 samma sak här , HÖGST FEM !

då är boken helt bedårande , 




hoppas ni läser!!



byebye <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin kristoffersson - 20 mars 2011 12:11


   Titel: Doktor proktors pruttpulver.                                                                                                       författare: Jo Nesbo                                                                                     ...

Av elin kristoffersson - 20 mars 2011 12:07


   Titel : Naddap dlöks.                                                                       Författare: Roald Dahl.                                                                       ganska lättläst.       Herr Hoppig är förälskad i f...

Presentation


Hihi. Hejsan! :D
denna blogg har jag för att tipsa om böcker som jag tycker är både bra och dåliga.
ni behöver ju inte tycka likadant , för alla är ju olika .
right ;)?

bye :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards